
Volá sa Mission 400 Plus a je postavený na báze Porsche 997, na svedomí ho má firma H&R a výsledok? 1054koní. Stalo sa tak tento rok na Essen Motor Show 2006, kde bol tento skvost po prvýkrát predstavený verejnosti. Myšlienka celého tohto projektu vznikla tohto roku v auguste na pretekoch na známom okruhu Nürburgring.
Nemecká firma, ktorá sa venuje hlavne výrobe podvozkom známa pod značkou H&R sa rozhodla že postaví auto, ktoré pokorí „štyristovku“. Oproti klasickej 911ke neostal kameň na kameni. Pomaly nie je jedného dielu, jedinej časti, ktorá by nebola prepracovaná.
Exteriér kompletne prerobený a zmenený. Začali tým, že znížili výšku strechy a to o celých 75mm, čím dosiahli zníženie odporu vzduchu.
Ďalej pokračovali s odtučňovacou kúrou v podobe odstránenia všetkého nepotrebného a na oplátku dodali celú kopu karbónových dielov. A miesto všetkého nepotrebného nahradili potrebným v podobe bezpečnostnej klietky v interiéri a samozrejme športovými sedadlami s viacbodovými bezpečnostnými pásmi.
Nemecká firma, ktorá sa venuje hlavne výrobe podvozkom známa pod značkou H&R sa rozhodla že postaví auto, ktoré pokorí „štyristovku“. Oproti klasickej 911ke neostal kameň na kameni. Pomaly nie je jedného dielu, jedinej časti, ktorá by nebola prepracovaná.
Exteriér kompletne prerobený a zmenený. Začali tým, že znížili výšku strechy a to o celých 75mm, čím dosiahli zníženie odporu vzduchu.
Ďalej pokračovali s odtučňovacou kúrou v podobe odstránenia všetkého nepotrebného a na oplátku dodali celú kopu karbónových dielov. A miesto všetkého nepotrebného nahradili potrebným v podobe bezpečnostnej klietky v interiéri a samozrejme športovými sedadlami s viacbodovými bezpečnostnými pásmi.

Najviac zmien sa dočkal samotný motor, v ktorom bol skoro každý jeden diel nahradený lepším, odolnejším. Sériový šesťvalcový boxer o objeme 3,6litra bol prevŕtaním zvýšený jeho objem na 3,8litra a samozrejme boli pomenené aj vnútornosti tohto agregátu tým najlepším čo bolo k dispozícii. Celá táto úprava dopĺňa dvojica turbodúchadiel, ktorá „fúka“ 1,5baru a tým zaručuje výkon 775,7kW/1054koní pri 7700ot./min a monštruózny krútiaci moment o hodnote 1030Nm pri 5800ot./min.
Všetka táto sila je prenášaná pomocou prepracovanej šesťstupňovej prevodovky. Trakciu zabezpečujú aj nové 18 palcové kolesá z ľahkej zliatiny od firmy BBS, ktoré redukujú turbulencie po stranách vozidla a tým zlepšujú jeho priľnavosť.. Spolu so špeciálnymi vysokorýchlostnými pneumatikami zaručujú trakciu na ceste.
Auto „chodí“ na špeciálny 100-oktánový benzín, a napriek vysokému výkonu je neuveriteľné, že stále spĺňa emisnú normu EURO IV.
Meranie maximálnej rýchlosti a pokus pokoriť „štyristovku“ sa bude konať v prvom polroku 2007 na známom pretekárskom okruhu - na talianskom Narde.
Všetka táto sila je prenášaná pomocou prepracovanej šesťstupňovej prevodovky. Trakciu zabezpečujú aj nové 18 palcové kolesá z ľahkej zliatiny od firmy BBS, ktoré redukujú turbulencie po stranách vozidla a tým zlepšujú jeho priľnavosť.. Spolu so špeciálnymi vysokorýchlostnými pneumatikami zaručujú trakciu na ceste.
Auto „chodí“ na špeciálny 100-oktánový benzín, a napriek vysokému výkonu je neuveriteľné, že stále spĺňa emisnú normu EURO IV.
Meranie maximálnej rýchlosti a pokus pokoriť „štyristovku“ sa bude konať v prvom polroku 2007 na známom pretekárskom okruhu - na talianskom Narde.