Mercedes-Benz je nemecká automobilka. Jej história začala ešte vlastne tým ako v roku 1880 Gottlieb Daimler a Karl Benz položili základy motorizácie cestnej prepravy svojimi vynálezmi vysokootáčkového motora a automobilu, ktoré objavili nezávisle na sebe. Následne v roku 1883 založil Karl Benz svoj vlastnú firmu Benz & Cie a v novembri 1890 vznikla firma Daimler-Motoren-Gesellschaft (DMG), ktorú založil Gottlieb Daimler. Obaja zakladatelia slávnej automobilky (ešte nezávislý od seba) hľadali značku pre svoje produkty, ktorá by vyjadrila jedinečnosť a gracióznosť, ktorá už vtedy patrila k ich výrobkom. Spočiatku používali svoje priezviská. Až do roku 1909 keby ozubené koleso (používane od roku 1903) nahradil vavrínový veniec okolo mena Benz(je súčasťou znaku dodnes).
Nejaké auto z ich firmy,ktoré je podľa mňa celkom pekné :) :
O naozaj plynulé a športové radenie sa stará až 7-stupňová automatika 7G-TRONIC v kombinácií s pohonom zadných kolies. K tomu ešte prirátajte 17-palcové disky a zbesilá jazda sa môže začať! Samozrejme tento motor je najsilnejším v rámci Slovenska a našich okolitých štátov. V Nemecku sa dodáva ešte výkonnejší a to 5,5-liter AMG s výkonom 481 koní (354 kW) a 18-palcové disky.
V rámci prednej časti nastala zmena v prednom nárazníku. Pôvodný bol nahradený tuningovým v štýle DTM. Je typický svojou jednoduchosťou, ale o to viac štýlovým dizajnom, ktorý sa k tomuto Mercedes-u náramne hodí. Je rozdelený na tri samostatné otvory, ktoré sú vyplnené agresívnym čiernym ťahokovom. Nič zložité, ale o to viac dravé.
Pozorné oko pozorovateľa si určite všimne vytiahnuté blatníky vpredu aj vzadu. Je to veľmi efektný ťah dizajnérov firmy AMG, ako zabezpečiť tomuto auto ojedinelý dizajn. Blatníky sa pritom plynule napájajú na predný aj zadný nárazník, ako aj bočné prahy. Tie taktiež niesu nijak zvlášť agresívne, ale aj napriek tomu je z nich „cítiť“ poriadnu dávku športového charakteru. V ich prednej aj zadnej časti sa nachádzajú pomerne veľké podlhovasté otvory na prívod chladného vzduchu k predným aj zadným kotúčom.
Tak isto aj v zadnej časti došlo k zmenám a to v podobe zadného nárazníka a výfuku. Sériový nárazník bol prispôsobený širším blatníkom a taktiež v jeho spodnej časti pribudol nástavec na dva podlhovasté koncovky výfuku, ako inak, firmy AMG. Opäť nič zložité, ale o to viac efektné.
V rámci zadnej časti ešte došlo k zmene v podobe pridania športového krídla na zadný kufor. To sa nesie vo výrazne športovom štýle tak, ako aj celé auto. Je vyrobené s ultraľahkého materiálu, karbónu.